Prodloužená záruka
Na co se prodloužená záruka vztahuje?
Prodloužená záruka se vztahuje na všechny běžné poruchy, na které se vztahuje i standardní záruka. Výrobek je pojištěn proti elektrické, elektronické nebo mechanické poruše, která nebyla způsobena vámi.
Co se bude dít v případě poruchy v prodloužené záruce?
V případě poruchy zařízení v prodloužené záruce vám uhradíme opravu do výše časové ceny, nebo dodáme náhradní zboží. V případě, že zboží nelze opravit, vyplatíme vám časovou cenu zboží. Časová cena je nákupní cena zboží snížena o 1 % za každý měsíc, který uplynul od jeho koupě.
Co když zboží reklamuji ještě v průběhu zákonné záruky?
V případě, že ještě v průběhu zákonné záruční doby zboží reklamujete a my vám vrátíme kupní cenu, pojištění automaticky zanikne a pojistné vám vrátíme. Pokud vám zboží jenom vyměníme, pojištění prodloužené záruky bude platit i nadále.
Mohu si nechat opravit zboží na vlastní náklady?
Ne. Tyto náklady vám bohužel nemohou být uznány a proplaceny. V případě opravy je nutné postupovat podle pravidel popsaných výše - v odpovědi na otázku „Jak nahlásím poruchu v prodloužené záruce?“.
Jak probíhá vyřízení?
- Škodní událost nahlásíte na telefonním čísle +420721909242 nebo mailem: info@promertech.cz
- Zboží odešlete poštou na naše reklamační oddělení. V případě dohody, Vám zajistíme bezplatný odvoz poškozené věci do autorizovaného servisu nebo bezplatnou diagnostiku poškozené věci technikem.
- Servis provede diagnostiku, která určí, zda se vyplatí zařízení opravit, vyměnit, nebo je lepší vám vrátit peníze.
- V případě, že se vyplatí zařízení opravit, servis provede opravu. Tu uhradíme my v plné výši.
- Zboží vám odešleme na vaši adresu.